Hej

Jag har tråkigt. Såå kom jag att tänka på den här lilla bloggen.. och nu ska jag skriva en lista :)
 
DIN HELG
Vem har du träffat? - Atta, Nathalie, mamma, pappa, Love, Leo, Joel, Ilona, Behrang, Saga. 
Vad har du druckit? - Öl, juice, cola, vatten, oboy
Vem har du kramat? - Atta och Saga
Vem har du pussat? - Atta och Saga
Vem har du haft sex med? - usch håller inte på med sånt
Vem har du sovit med? - Atta
Vad har du ätit för fyllekäk? - Inget
Vad har du ätit för bakismat? - Inget
Vad har du ångest för? - Inget, eller kanske att jag har varit lat och inte skrivit klart hemtentan. Men den är nästan klar iaf så egentligen inte ångest..
När gick du hem? - ööh. Tidigt typ. 
Har du gjort något vettigt? - pluggat lite typ
Vilket humör har du varit på? - trött men glad typ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0