Oh happy day

Idag har två bra saker skett:

1. Lärarjouren har hört av sig till mig. Dock ringde dom när jag var på föreläsning så jag får ringa upp dom imorgon eller något. Men feeling excited!

2. Jag har äntligen fått mina poäng registrerade från föregående termin så att jag blivit registrerad på den här terminens kurser. Det betyder att a) jag behöver inte ta studieuppehåll eller nåt sånt jobbigt och b) jag kommer kunna betala hyran (och mat osv) denna månad också! Feeling relieved! :)

Omg stor tyngd är verkligen lyft från mina axlar nu, ett plus är ju också att jag helt oväntat fick VG! When life is a bitch, punch it in the face! Mahaha. Funtar på att fira med lite bullbak! Haha.

Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0