Har lite tråkigt

Ja, pojken kollar på någon dålig film, sååå jaaa...

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ööh, jag tror faktiskt inte det.. Eller jo, jag har hållit min systerdotter! <3

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag gav aldrig något, så hade inget att hålla..

3. Blev någon/några av dina vänner förändrade i år?
Äh, alla blir väl det på något sätt tror jag. Men inga större förändringar.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, tack gode Gud, Oden och Shiva

5. Vilka länder besökte du?
Inga tror jag. Sugigt

6. Är det något du saknar år 2013 som du vill ha år 2014?
Jobb (=pengar) och resooor

7. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Inget allvarligt. Bara vanliga förkylningar och något skrapsår osv

8. Bästa köpet?
Idk duude, mat kanske?

9. Vad spenderade du mest pengar på?
Mat och cigg

10. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2013?
Avicci - wake me up, Labyrint - fakking fin och typ jaa

11. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag är nog både gladare och ledsnare...

12. Vad önskar du att du gjort mer?
Njutit av varje sekund som jag inte hade några bekymmer haha

13. Vad önskar du att du gjort mindre?
Rökt

14. Hur tillbringade du julen?
Hos mina föräldrar och sedan på söder med kompisar

15. Blev du kär i år?
Ja, tyvärr

16. Favoritserie 2013?
Pretty little liars, glee (med Sofia)

17. Bästa boken du läste i år?
Hmm, jag måste nog se mina böcker för att svara på det..

18. Planer för 2014?
Skratta, gråta, skrika, njuta, älska, hata, osv osv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0