2 september 2013

Helluuu

Idag började plugget igen. Eller jaa, det var en kort kursintroduktion på en timme, det börjar på riktigt imorgon (klockan åtta!!! Haha). Kul att träffa folket i alla fall. Fast en av mina favvisar har slutat! Och en annan favvis klarade inte någon tenta eller något så hon kunde inte fortsätta.. Tråkiigt! Men men får väl träffa dom på annat håll istället :)

Annars har jag.. Vart på stan och införskaffat lite förnödenheter (dvs kalender, gymkläder och hårfärg..) och sedan gick jag ner till Ica. Det blev massor av frukt och grönsaker! Typ 63728 kg! Haha men självklart glömde jag två grejer så får sticka ner dit en gång till.. Om ett tag...

Peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0